lördag 21 februari 2009

vadå huvudvärk.

For iväg till gstan igår, var väldigt trevligt där, men sen så skulle Emil Morgan Frecko Kekko Oskar och vem fan mer, jo Tobbe fara iväg till någon fest på Malmudden. Alla åkte buss till stan, där jag hoppade av för ja fråga mig inte varför, vet jag inte sj.. iaf träffade Emma och Elin samt Robin som körde på Brassparkeringen, sen var jag tvungen att gå på toa så då gick jag till Statoil och sen tillbaka till Brass =p haha. Sen vet jag fan inte, tro fan jag fick skjuts av Robin till Malmudden, och sen mötte jag upp alla där.. sen så for vi på festen och ja, där vet jag fan inte vad som hände, skitsamma.. kul så länge man kunde minnas kvällen iaf ;)
-Cotton fields

1 kommentar:

Anonym sa...

Så det blev party iallafall så idag mår du inte speciellt bra eller?... Vilket skitväder det är ute Ha en bra lördag.. Simma lugnt. B.