fredag 6 februari 2009

påväg i all hast

Nå hej, skolan idag och sen var det direkt till Elin. När vi kom hem till hon käkade vi havregrynsgröt (; gott.. efter det satte vi oss framför tv: n och jag somnade.. sen när jag vaknade av att Elin skrek mitt namn var det bara fara till Hällefors till Björn för att fixa sidobakrutan efter inbrott, samt stereon och billjudet, så nu basar vi på som förut (y). Nu håller Elin på att fixa sig, jag sitter väl och väntar på hon i princip, vi kanske syns ikv. bye bye

Vissa låtar kopplar man samman med både tråkiga och roliga minnen.. vilket iof är bra, när det handlar om lyckliga minnen. Men nu är det såhär, jag måste ändra på en låt, måste ha ett roligt minne till den.. ist för det minne jag har till den nu, men det ska du och jag Elin fixa! Annars kommer jag nog it kunna lyssna på den och den är ju verkligen bra.. så det är ett MÅSTE!
-Coffe and donuts

1 kommentar:

Anonym sa...

Heej jo de är de som gör den så bra verklighetsriktad elr vad jag ska säga ;p heh
bästa film just nu : ) !!!