tisdag 3 februari 2009

Sön, mån, tis

Nå hej, på söndagen vaknade jag upp hos Elin vid halv ett.. skjutsen skulle komma, så det var bara och kliva upp.. fast man var vääldigt trött! Så bara skynda sig och sen hoppa in i bilen till Selet. Väl i Selet var Emil Kalle och Lasse där, samt Markströms då. Då for vi till Boden och käkade på Milano, jag tog en Lövbit så gott! Efter det for vi tbx till Selet och då var klockan mycket, så få for man hem och sov.
Igår gjorde jag it mycket, jag for till skolan (var på alla lektioner!!) och efter det for jag med tvåbussen till Selet med Ante och Ella. När jag kom till Selet så hade Rickard hoppat i trappen, sen landat snett med foten så vi skjutsade han till sjukhuset, så han fick kryckor, och omlindad fot. Efter det for vi tbx till Selet, och då tyckte Linn att jag och Robban ska komma till Boden till Totte och spela GH, så jag Robban Rickard och Frida for till Boden, släppte av Frida och Rickard och sen for jag och Robban till Totte, och var med han och Linn. Efter en stund börjar Linn bjuda på vin, så slutade med en fylla, och en vistelse på balkongen i ca tjugo min pga illamående (; Så i morse var det väldigt segt att kliva upp.. var väldigt vingligt, samt ont i huvudet, men (Som man bäddar får man ligga). Så skola hela dagen, samt möte med Skolsystern klockan ett.. vi satt i ca en timme och prata, och hon verkade väldigt förstående, var skönt! Så vi kom fram till att vi ska göra upp någon slags plan över skolan, samt prata med min mentor och min APU-handledare.. hoppas vi kommer på någon lösning. Sen for jag på stan, köpte en uttöjning till mitt öra (8mm) som Emil först ska få ha, sen ska jag ha den.. men då hade Sebbe en töjning jag fick låna så ska lämna igen den jag köpt.. så kan jag köpa den senare.. så jag Sebbe Elin och Björn for en sväng och sen var det dags att fara hem. Pelle kom och hämta pp mig så slapp åka skitbussen hem, och väl framme hos Markströms var ingen hemma och då var vi utelåsta i ca halvtimme, 40 min.. suck, vad gör man.. Idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt.
-500 miles

Inga kommentarer: