tisdag 24 februari 2009

Nå hej

Idag har jag varit på skolan, väldigt trist, men som sagt, jag kämpar på. . . Sen har jag varit och Elin tvättat fbt:n på OK center vid lunchen, fan vilken stresstvätt det blev, tog oss 15 min att tvätta bilen. Varför stressen fanns var för att Elin hade inte råd med nå mycket tvättid! =p
Iaf, sen nu efter skolan har jag suttit med Emil o Oskar och hängt, sen sista stunden kom Elin och Louise med oss och vänta på sin lektion (Som dom tydligen inte hade). Iaf sitter och funderar om jag ska ha kvar min blogg eller inte, jag börjar bli lite less på den.. vet ju inte ens om någon läser den?! Iofs bloggen är ju ett slags terapiarbete så men känns ändå som att jag vill ha några läsare.. :s
Iaf, får väl se hur jag gör, skriv en kommentar om hur ni tycker att jag ska göra med bloggen. PUSS!
-Money honey

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Du vet ju att jag läser din blogg, men det kanske inte räknas? Vet inte annars hur jag ska kunna hålla kontakt med dig (samtal till din mobil DYRT) Men i slutändan är det du som måste bestämma. Ha Det. B.

Anonym sa...

jag tycker du ska ha kvar bloggen! :) läser den dagligen :)

Anonym sa...

En blogg är bra, både för dig själv och kanske vi andra som bryr oss :-) Ha en bra dag!