måndag 23 februari 2009

...

Hatar att behöva ljuga, men om man inte ens kan kompromissa sig fram till något, så gör jag det.. för att jag inte pallar. Visst, jag får dåligt samvete.. men samtidigt skjuter jag undan det och fortsätter i samma gamla dåliga stil. Nu tycker jag nästan att jag får skärpa mig, för snart orkar nog ingen av mina föräldrar ha mig hemma. Idag har jag gått på ALLA lektioner, håller fan på att skärpa upp mig med det här (skolan alltså).. så jävla skönt det känns, att inte behöva ha ångest för skolan längre, när man nu änteligen sköter det. Samt så har jag börjat fundera på vilka kompisar som ens är ens kompisar, jag menar, är det dom som man träffar varje dag och super med på helgerna, som man kan säga nästan allting till. Eller är det dom som man knappt träffar nå, men man vet att när man väl tar kontakt med varandra igen, då har man dom där, på samma ställe som man lämnade dom. /Grubblaren
-Nothing else matters

2 kommentarer:

Linn Ridderström sa...

Du vet att jag finns iaf! :)
Vare sig du vill eller inte!

Anonym sa...

Hej. En person som ljuger har man svårt att tro när den talar sanning man är alltid misstänksam och litar inte riktigt förrän man har bevis på att det är sant. Att ljuga för föräldrar är jävligt lågt och riktigt jävla ruttet.. Jag vet... B.