lördag 21 februari 2009

lördag

Nå hej, började med att man var full när jag vaknade, satan vad allt snurra, så jag gick och lade mig igen. Sen när jag vakna, var det resterna av kinamaten som lockade mig upp ur sängen, så jävla gott! Sen har jag it gjort så mycket mer idag, var in till stan en pytte sväng för att ge mamma sin telly, och sen nu kom jag precis från Herts, träffa Kalle för att få pengar av han. Nu vet jag inte om Elin ska komma idag, eller vad som händer.. men det blir film iaf!
Jag vet att jag fuckat upp allt, ljugit och allt det där.. men stenåldersmetoder hjälper fan inte nu, jag blir bara tjurigare!! Nu sitter jag här arg som faaaan för att ni tror att det här ska hjälpa. Varför inte låta mig göra vad fan jag vill, och lära mig att ta eget jävla ansvar för en gångs jävla skull? Ni vill att jag ska bete mig vuxet, MEN BEHANDLA MIG SOM EN DÅ!!! Inte om en jävla 10-åring som måste ha barnvakt.. skärp er för fan!
-Ruby

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Varför inte låta mig göra vad fan jag vill, och lära mig att ta eget jävla ansvar för en gångs jävla skull? Ni vill att jag ska bete mig vuxet, MEN BEHANDLA MIG SOM EN DÅ!!"
Vad betyder det? När är man vuxen?

Anonym sa...

Jag måste säga dig att jag fattar ingenting??? Var glad att det finns folk som bryr sig om dig det är bara i välmening du kanske inte förstår det nu, men när du blir äldre och fått mera livserfarenheter (Vett) så kommer du att vara dom evigt tacksam. För erfarenheter kan kosta mer än det smakar,sanna mina ord . Så coola ner dig ett par hundra grader så blir det lättare för dig.