torsdag 5 februari 2009

Allmänheten

Jag tror att i princip alla man känner skulle behöva gå och prata med någon, alla mår vi ju olika och alla mår vi ju någon gång dåligt. Vissa som mår dåligt vet ibland inte varför dom mår dåligt.. men det är bara så! Som en mycket klok person till mig har sagt: "Det är din känsla och ingen annan kan ju känna den känslan som du gör".. vet inte om ni förstod det där, men jag förstår det klockrent, och hon har jävligt rätt i det hon säger! Sen vet jag inte om jag tror på det här med att man mår bättre av att prata, nog är det ju skönt att kasta ut alla skit, men.. det far väl inte ut ur huvudet bara därför? Varför inte bara försöka glömma skiten i stället.. då mår man ju bra, bara glömma och aldrig mer tänka på det, då har man ingenting att grubbla på mera! Då är man ju lycklig?!.. Men man är väl så jävla långsynt att man inte kan släppa saker och ting? GAH, jag är omöjlig att resonera med c(;
-Not enough

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Tankarna som du har i ditt huvud måste du själv ibland med hjälp av någon sortera bort det du tycker är svåra att bära . Men det mesta tankar är nog bara på soptippen med för det är kanske är något som du inte kan ändra eller göra något åt. Om du förstår vad jag menar.Jag vill minnas att vi har talat om det någon gång? DET var allt för denna gång . Be Happy keep on B.