onsdag 11 februari 2009

Inget namn på inlägget.

Nå hej, Idag bärde det av till Mamma.. så jävla skönt att fara hit på ett sätt, brukar it riktigt känna så.. man måste nog få bestämma sj när man saknar stället och DÅ fara dit. Iaf, idag har jag varit på Coop.. sen snurrat runt med Elin.. vi hämtade upp Lukas åxå när vi lik höll på. Sen så fick jag veta igår.. vet inte om ni läst inlägget Sön, mån, tis (3 februari).. iaf, Rickard hade hoppat i trappen och sen trampat snett, visade sig igår när han var och röntgade att han har sprickor i fotlede (små benbitar) lösa. AJ!!?? Iaf, sitter och skriver med Anna och Emil på msn nu.. sen gör jag it så mycket.. lyssnar på musik, har ny musikstil nu btw.. helt sjukt, trodde ALDRIG att jag skulle tycka blippa blippa musik kunde vara bra. Så nu är det ännu en musikstil man gillar (; Tex.. Kevin rudolf, hörde en låt med han, tyckte den var bra.. nu har jag hittat ett helt album med honom.. och jävlar vad jag sitter och poppar!!
-I song

Inga kommentarer: