måndag 16 februari 2009

dagarna i mitt liv

Nå hej, det har it hänt så jävla mycket spännande! I fredags var jag med Emma och Elin och snurra omkring på stan, träffa folk osv! På Lördagen så var jag hemma hela dagen, sen så for jag iväg till Emma på kvällen och firade sugiga alla hjärtans dag med hon, vi hade de gode mysigt, med godis chips choklad och läsk! (; Sen så skjutsade Gurra hem mig där vid 3! Så det var väl en lyckad kväll! Sen Söndagen gjorde jag fan it ett shiet, städade mitt rum, tvättade kläd högar så långt ögat kan nå, sen vare iväg till Selet en sväng och sen for vi och käkade pizza! For hem där vid klockan åtta med Kalle och Jorfor, sen latade jag mig hela kvällen. Idag har det varit det vanliga, sen kom Elin, då käkade vi, såg film och sen ut på stan! Sen träffade jag Lukas och Emil, kanske ska dit senare och träffa dom, eller så blir det Emma och The grudge 3 .. SCARY! Nå men vi hörs. Hoppas ni mår bra! (Y)
-Bye bye beautiful

Inga kommentarer: