onsdag 4 februari 2009

Ibland bättre att bara göra annat..

Jag ska inte snacka så mycket om dagen, mest om eftermiddagen. For hem med bussen klockan tjugo över tre.. for till Markströms eftersom jag glömt handla och Marita fick göra det åt mig ist.. så väntade på mina varor (; sen for jag och AnnaCarin till Boden och shoppade, så jävla härligt. Gillar att fara iväg med hon och typ inte göra någonting, vi for först på Åhlens.. hon hittade nå linnen och nå andra kläder, jag hittade en tröja, som man kan ha som singoalla, eller väldigt urringad, men för mig blir det nog singoalla.. är ju lite speciell när det gäller sånt där (; haha. Sen for vi på Dollar tore och köpte mycket saker: GODIS!! Chips, spraydeo, ramar mm! Sen for vi på Coop och köpte hårfärg mat läsk osv!
-Alright

Inga kommentarer: