lördag 28 februari 2009

Nå hej

Då var man hemma igen.. igår hände det inte så jävla mycket.. jag Elin och Emma for omkring i kiss-90in ett tag när vi kom in till stan. Sen så for vi till Elins kompis Hassan.. var väldigt trevligt där. Efter ett tag gick alla, dom skulle ut på krogen.. så Elin Emma och jag satt och chillade hemma hos han osv. Var meningen att jag skulle hem och sova, men blev kvar där.. så nu har jag fått gå mig en liten promenad klockan vääääldigt för tidigt på morgonen eftersom lillebrorsan skulle ha pengar av mig.. 500 kr tog jag ut.. det sved som fan i hjärtat!.. Skitsamma.. ikv ska vi tre ha middag, tror det skulle bli Tacopaj, så ska tjata på morsan om receptet och sen är det bara börja spela kock! Uppdaterar senare.. kram
-Paper gangsta

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Jag hoppas att du lyckades med pajen. Har du det bra annars, nyktert eller? Vad ska du göra på sportlovet? Ha det jättebra Vi hörs . B