torsdag 19 februari 2009



  • Ta tag i skolan och APU:n (håller på)
  • Ta körkoret (ska fixa 1:an först)
  • Börja tänka på framtiden om jobb osv (vars fan ska jag börja?)
  • Börja behandla dom jag älskar med respekt ist för att underskatta dom (håller på)
  • Börja engagera mig i familjens bästa! (försöker mitt bästa)
  • Försöka hjälpa dom jag älskar och verkligen försöka få dom på bättre livsglädje (vilka vill ens ha något med mig att göra?)
  • Ta och mogna upp i mitt beteende, och verkligen betee mig som den vuxna jag ska vara (försöker mitt bästa)
  • Sluta vara en skitunge som tror att livet ska vara en lycklig saga (har jag insett)
  • Att inte älta saker och ting om och om igen (tro mig, jag försöker)
  • Sluta upp med att påminna mig själv om tråkiga tider (nästan samma sak som 7:an) (omöjligt)
  • Reda ut mina problem med mig själv (fast i det förflutna)

1 kommentar:

Anonym sa...

BRA ÄNTLIGEN..... B