torsdag 19 juni 2008

Torsdag idag..

Igår: Gjorde jag inte så mycket, inte på dagen iaf. Jag for till körskolan vid 12:30.. sen upptäckte jag att jag var där en timme tidigare (yippey) NOT! Sen så for jag hem och slappade, solade och sånt där. Sen så tjatade Ella på mig att jag skulle komma till g-stan så jag for dit och var där. Sov sen hos Ellen och Tony med deras snälla katt som jag inte tänkte strypa inatt.. hehe.
Idag: Vaknade jag att att telefonen ringde i ett.. Det var min kära mor som undrade när jag skulle hem.. fick väl bli om en stund då. Sen precis efter jag somnat om ringer Ella igen och säger att jag ska kliva upp och vara social med hon,, det kan jag ju faktiskt göra tänkte jag.. så det var bara att kliva upp. Sen så vaknade Ellen och Tony ur deras dvala, så då käkade vi frukost och allt sånt och sen bar det av till Storheden. Först for vi på H&M.. trevligt trevligt. Sen for vi till Lindex kanske.. fan glömt vilken jävla affär som låg där.. skitsamma. Sen så for vi på Djurmagasinet och tittade på "Vandrande löv" och andra små hm,, söta djur. Sedan var det bara och fara tbx till G-stan och sen tog jag bussen hem. Och hemma har jag absolut inte gjort ett skit.. varit ute med lillbrorsan hela dagen.. börjar faktiskt bli ganska brun "SOLT!".. Nä nu har jag sett färdigt ("Life as a house"). Den är sviiiiin bra. Den bästa filmen jag sett tror jag, sen den, är ett MÅSTE! :P
-Bad moon rising

Inga kommentarer: