måndag 30 juni 2008

Min dag.

Det blev livat, men det visste ju alla att det skulle bli. Iaf, idag har jag övningskört, sen har jag varit på mitt sommarjobb i 4½ timme..och det var booooring. Tänk att jag ska vara där sex timmar sen varje dag. SUCK.. sen efter jag slutat for jag hem till mamma och hämtade mina kläder osv. Sen for jag in till stan för att jag skulle vänta på skjuts hem av grannen. Jag mötte Anton och Martina när jag var påväg till House of pain.. för att göra hål i flingen. Sen efter jag gjort det så ringde jag Anton igen och hörde vars dom var.. och då mötte jag upp dom på HM. Sen mötte vi Emil Kim Jackie och någon till. Sen följde jag och Martina med Anton när han skulle göra hål i ögonbrynet.. det gick bra. Sen väntade jag Anton och Martina och alla andra på när Rikke gjorde hål i sitt ögonbryn. Sen kom dom ut.. då hade Emil också gjort hål i öronsnibben.. ojoj 4 st har alltså piercat sig idag.. haha. Sen följde vi då med Minna till Antnäs och handlade. Sen var det hemfärd.. sen nu sitter jag här och drömmer.
-Save me

Inga kommentarer: