torsdag 5 juni 2008

Solig dag (Grattis studenter)

Idag har det varit en toppen dag, jag mamma Danne och Viktor gick och käkade på Exotic, vet att man brukar säga att dom har de ofräsht, skitsamma. Sen mötte jag Ella på stan, vi gick på stan med min mamma för hon skulle bjuda på två par skor. Sen blev vi less då gick vi till Viktor och mötte Ida. Sen gick vi till bussen för att fara till g-stan. Sen har jag och Ella gått på promenad, och sen for jag hem och då ringde jag ella tio-tusen gånger för att vi skulle planera helgen, men gick bra tillslut. Sen började vi söka fyrklöver ch självklart hittar hon ett.. fan. Skitsamma, kom hem för kanske en timme sen och nu ska jag iväg till stan igen för att vara med Ida Johanna Ella och många mer. Hade härligt.. hoppas studenterna har haft de bra (Y)
-Som en riktig man

Inga kommentarer: