måndag 16 juni 2008

Helg-inlägg

07/6-08: Så var jag Emil Anton Krille Linno Kim Ante Ella Isa Jennifer i Bredträskheden hos Emil och Anton och söp. Haha, med en kall bira vid sådära 15:30 började jag flamsa omkring och blev såklart full efter en stund. Jag och Anton började brottas vid poolen och stöddig som han var stod han med armarna i kors och sa att jag var för klen för att putta i han. Men som sagt man står aldrig oberedd vid en pool.. han åkte i. Sen kastade han i mig med sig sj också. Sen skulle jag byta byxor.. till Maritas.. några storlekar förstora. Skitsamma, när jag kom ut från toaletten så skriker Isa -HAHA du har byxorna fel väg.- Haha så var de, sen ringde Marita farsan medans jag protesterade i panik.. eftersom jag var på lyset. Sen när jag hoppade in i bilen sa han -Du stinker sprit-. Ajja, tänkte jag. Sen hade jag bytt kläder, ja då skriker pappa.. -HAHA du har byxorna fel väg-. Alltså kom igen, två gånger på raken.. Då tyckte pappa att jag var lite för full för att fara någonstans, men vi kom övererens om att han skulle hämta mig sen så det var lugnt.
13/6-08: Vi kom på att vi ville dricka idag också. Men först var det travet som gällde. Jag och Marita stod i inskrivningen hela dagen lång och arbetade. Vi står och delar ut nummerbrickorna som hästarna ska tävla med, samt tog några alko-tester och folk fick komma och fylla i gällande skorna. Det blev ganska trevlig dag, soligt, häst-människor (måste ju vara det bästa som finns).. en hel-skön dag på Bodentravet helt enkelt. Efter det så for jag och Marita och käkade på Rönnbäck's (mmm) och sen bar det hemmåt mot Selet. Så det blev en liten grillfest i bruket senare med mig Rickard Jessica Morgan Emil Anton Björn Grunk Ante Ella Kim och Isa. Det var trevligt, blev lite tjorv, men vadfan.. det får man ju på köpet.
14/6-08: På lördagen gjorde vi ingenting. På dagen satt vi bara och solade och hade det mysigt. Senare på kvällen började vissa dricka, dom skulle till Farmen i Boden, så vi satt ute och lyssnade på musik och pratade.. trevligt trevligt. Sen så när dom farit så var det Jag Ante Ella Morgan Jessica Emil och Rickard kvar, vi satt oss och tog en kall bira ute i solen och inne i lysrörs-ljuset (dock inte lika mysigt), men det blev en trevligt kväll med mycket snack och prat. Selet är skönt som innåt helvete, inge stan-skit. (allt ska vara perfekt och tillfixat). PUNKT SLUT.
Har du kännt känslan? Den där ångestfyllda och panikslagna känslan. Då det känns som att man inte kan andas och ingen hjälper en. Det finns folk som hjälper en, men det hjälper liksom inte, skönt att ha någon att luta sig mot, men ibland är det som att man inbillar sig att dom är där. Och så slår man ansiktet hårt i marken. Som att någon håller dig under djupt och mörkt vatten..
-I wan't to break free

Inga kommentarer: