fredag 6 juni 2008

06/6-08 14:01

Torsdag: Igår var vi hos Viktor och Fredrik. Johanna målade mina naglar för att man ska tydligen sluta bita då (eftersom jag är i det värsta stadiet som nagelbitare), det blev så fint som de bara kan blir på en halv cm:ers naglar. Sen började vi dricka, inte jag men alla andra, sen fick jag köpa en öl av kommer inte ihåg hans namn. Vi var kanske tio pers, trevligt. Sen for vi ut på stan och det var mycket som hände.. känns som att jag är bakis idag fast jag bara drack en öl, så det var.. mycket som hände.
Idag: Det har gått två timmar sen jag vaknade och jag är så jävla less på den här dagen redan så jag vill bara spy. Viktor (lillebrorsan 13år) väckte mig klockan 12.00 och sa att mamma och Danne var på väg till sjukhuset med Noel för att han hade klämt sig mellan några bräder så hans finger nästan hade gått av (man såg benet) tydligen. Sen satt jag och Viktor och försökte få i oss mat, men det gick inge bra. Sen när dom kom hem var mamma och Danne sur som fan på varandra vilket går ut på mig och Vikke. Sen efter en halvtimme efter prackar dom på oss med sysslor.. kratta kräsmattan, klipp gräsmattan, kratta bort dött gräs, sätt jord, sen sår du, sen vattna och sen baka tills i morgon så vi har nå att sälja på loppmarknaden.
-Prayer of the refugee

Inga kommentarer: