måndag 2 juni 2008

Slut- spurten

Idag vaknade jag 06.00 i Selet för att åka den härliga bussen 07.00. Dagen började med ett e-handels prov, fick godkänt, de är ju bra. Sen gick jag till morsans jobb för att hämta hennes kort, så jag kunde betala frissan (Gossip), hon var nämnligen skyldig mig pengar. Det tog inte så länge att klippa sig, kanske en halvtimme.. tog bara och klippte upp de och toppade resten av håret. Sen tunnade hon ut håret jätte mycket, inte för att jag vet varför, så jag har nästan inge hår på skallen kvar, men de blev som bra ändå. Sen for jag hem för att plugga samhälls och äta, men bara ätningen blev gjord, det andra orkade jag inte med. Så man kommer få IG i kursen (Y). Det är ju så, man klagar på att man aldrig pluggar, och sen klagar man för att man fått IG, suck* Nu har jag iaf suttit och gjort frågorna på kapitel 11 i samhälls-boken, sen får vi väl se hur de går i morgon. Hade bra (Y)
-Kiss of dawn


Inga kommentarer: