söndag 8 juni 2008

Helg-inlägg

Lördag: Igår vad jag mamma och Viktor på loppis. Vi hade ett eget litet bort med grejer som vi sålde, det gick rätt bra. Sen tog jag bussen från svartöstaden in till stan för att åka buss hem till Selet. Senare på kvällen for vi hem till Anton&Emil och drack. Var ganska så trevligt, jag och Ella gick en promenad genom Bredviken och sen tillbaka, sen hämtade pappa mig senare och skjutsade hem mig, så vare god natt.
Söndag:
Vaknade klockan tolv, pappa hade gjort plättar, mm. Sen efter några timmar for jag till Markströms, där gjorde vi inte så mycket, pratat, sett Borat och sen inge mer typ. Nu är jag hemma för att äta och så, sen ska jag upp till Markströms igen för att se nya Batman filmen, om man nu kan kalla den ny. I morgon blir det att kliva upp tidigt, ska åka in med Simon och Robert in till g-staden för att sedan åka hem till Örnäset. Sen klockan två är det körskolan som gäller (teori) och sen ska jag ha en körlektion klockan 15.00 också. Sen hem igen och sen till g-staden för att senare åka hem med Simon.
Jag är djupt förvirrad och arg. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, men det löser sig nog när det väl kommer sig till kritan.
-Surrender

Inga kommentarer: