söndag 22 juni 2008

Dagen efter midsommar

Igår kände jag mig mycket mycket bättre. Jag for upp till Markströms och hoppades på en väldigt rolig och social dag, men så blev det inte. Jag väckte Emil Rickard och Lukas men dom ska att ne vi ska till g-stan, så yippie.. inte. Jag satt och snackade med Marita om vilken hemsk dag detta skulle bli, men hon log mot mig och sa, -Det ska vi bli två om-. Då kom Pelle Karin och Larre förbi. Då hände det grejjer.. Marita och Pelle var i flaskan och blev väldigt sociala, och sen kom Simon Anita Johanna och Fredrik och då blev det verkligen roligare. Simon hade vattenskoternsläp och vet du.. det var svinkul!! Jag Rickard Anita Pelle Simon och Robert körde varsin gång. Sen så tjatade jag på Simon att vi skulle pröva åka två men han tyckte inte att vi skulle det för att vi inte skulle kunna ta oss iväg. Men det gick bra, tills Simon svängde lite för snävt och vi båda plurra i andra sidan av sjön .. SUCK* Sen så satt vi uppe vid altanen hos Markströms och pratade lyssnade på musik och hade trevligt. Sen blev vi less och for till Simon och Anita och satt i grillkåtan och prata. Det slutade med att jag blev lite onykter ;) och Pelle hoppade studsmatta i fyllan och skulle göra en framåt-volt men landade dubbelvikt och gjorde en fläskläpp på sig sj med sina knän. HAHAH.. så Maritas leende var lovande.. det blev en lyckad dag iaf! (:
-Bamse

Inga kommentarer: