söndag 1 juni 2008

Helg-inlägg

Fredagen: På fredagen gjorde jag inte så mycket, jag var med Isa Kim Emil Anna och Rickard. Sen kom Lukas och några av hans kompisar förbi, sen fyllde Robert tjugo så folk kom till Markstöms för att fira han lite, och tiden fördrev dom genom att "döda en BMW". Sen gjorde vi inte så mycket, vi satte oss och såg på Borat.. jävligt kul!
Lördagen: Vi gjorde inte så mycket på lördagen heller, Jag Anna Emil Isa Kim Rickard och Lukas satt och solade mest hela dagen, sen på kvällen satt vi mest och pratade och drog dåliga blondin skämt ;)
Söndagen: Idag vaknade jag av farsgubbens irriterande röst halvtio på morgonen "Sanna, vakna", så det var bara att kliva upp. Sen satt jag med täcket i soffan i en halvtimme medan jag satt och såg på tv. Sen satte jag igång med att göra en hamburgare, mmm. Efter de gick jag och tog av hästarna täckena eftersom det slutade regna och det blev hela 19 grader varmt, skönt! sen insåg jag att ja var tvungen att börja plugga till e-handeln som jag har glömt göra under hela helgen eftersom vi varit så jävla upptagna.. NOT. Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med mitt refill så jag kan börja vara social med omvärlfen igen.
-Silver and gold

Inga kommentarer: