onsdag 4 juni 2008

Sommalov

Idag fick vi sommarlov, känns fan inte som de. kommer sakna kompisarna för ingen kommer väl höra av sig, jag antar ju att jag kan göra det förståss. Så idag hade jag körlektion, det gick ganska bra. Sen åkte jag emil rickard och gurra buss hem till våra byar. Sen var jag och Rickard så jävla varma så vi fick för oss att vi skulle bada, det var kallt i stundens hetta om man nu kan kalla det, men efteråt kom man på att det inte var så kallt. Sen har jag gjort ett avtal med AnnaCarin att om jag har långa naglar när sommarlovet är slut, så ska jag få 500 kr OO, hoppas då att man klarar det då. Sen nu sitter jag här och väntar på maten, sen ska jag nog till Markströms och vara social med Rickard Emil och alla andra.. trevligt sommarlov!
- Raze blade romance

Inga kommentarer: