fredag 27 juni 2008

Kommentarerna prentas

Jag är så less på mina kommentarer. Att jag inte har smink, eller att jag inte klär mig som en "tjej". Jag om någon blir ledsen när jag får höra "Varför sminkar du dig inte, varför har du inte tjejiga kläder".. MEN FATTA!: för att jag inte vill, för att jag inte trivs med det. För att jag är missnöjd med mitt jävla utseende och jag hatar det, och vill inte visa upp det, kan inte någon förstå det? Jag känner mig äcklig och ful.. och det blir inte bättre av att folk frågar och kommenterar det hela tiden, tom med min mamma försöker få mig att klä mig mer mode mm. Och jag är less på det! Jag vet att jag klagar hela jävla tiden, men vad ska jag göra? Jag trivs inte i dom kläderna jag har nu.. men jag trivs bättre i dom, än i tatja jeans och ett linne.. för där ser folk för mycket av mig,, så är min "diffrent point of weiv". Nog hade det varit skönt att ha "tjej-kläder.." men jag tycker det är försent att göra det +att jag inte vågar. Vet inte varför jag skriver detta på bloggen.. det är väl för att jag vill att folk ska sluta kommentera antar jag.. måste väl vara så.. så snälla! SLUTA DÖMMA MIG!
-Folsom prison

Inga kommentarer: