lördag 21 juni 2008

Midsommardagen suger, iaf min

Jaha, igår var det midsommar.. jag hade längtat som fan. Men ne, man fick vara hemma och vara sjuk. Eller sjuk vet jag inte.. det var inte magsjuka.. för jag spydde bara en gång och det brukar jag inte göra om jag har magsjukaJag vaknade av att jag spydde.. och sen ringde jag Ella och frågade hur jag skulle göra.. om jag skulle fara med hon till Selet och det tyckte hon. Så jag packade ihop mina saker och det, sen skjutsade mamma mig till g-staden till Ella och direkt jag kom dit gick vi till busshåll platsen där hennes pappa skulle hämta oss. Sen for vi då till färjan och satt där typ en tio min.. var jävligt kallt och blåsigt.. men men. Sen kom pappa och hämtade oss i Avan och vi for till Markströms, men jag mådde så jävla dåligt så jag for hem. Sen gick jag till soffan och då somnade jag tills nio och sen gick jag och lade mig i sängen och sov tills klockan 12.00 idag.
-Injection

Inga kommentarer: