måndag 23 mars 2009

Ursäkta

Hej! Har it skrivit så seriösa blogginlägg på sista tiden. För det första har jag väl it riktigt orkat, för det andra har jag it vetat vad jag skull skriva om jag väl skulle skriva ett.
Iaf, numer bor jag hos mamma på helgerna, får självklart fara till pappa på helgerna och så, men blir som att man aldrig far dit, vet fan it varför?!! Har varit hos mamma nu i två månader, tror jag iaf.. länge är det, har aldrig varit borta från pappa så här länge förut. Det känns jävligt konsigt, och jag saknar dom som fan, men ändå far jag it dit.. konstigt.
Skolan har börjat dra mot sitt slut och jag har hur mkt som helst att göra, får bara ångest direkt jag vaknar för att jag vet att dom väntar på mig.. läxorna alltså.
Körkortet har jag inte ägna mig många minuter åt på ca 3 månader.. oj oj, fy mig säger jag. Men nu har jag och Emil gjort en deal, att om jag har it har körkort inom två månader ska han ge mig en käftsmäll.. vill jag helst slippa.
Elin och Linn skulle jag vilja skriva till åxå. Dom här två människora är gud så underbara. Dom är ärliga som få. Men det är de som gör dom till fantastiska personer!! Genom ärligheten får man samtidigt höra på sanningen, även om den svider.. +det är bra att få en klapp i ansiktet och vakna upp från drömmarna, fast man så gärna skulle vilja stanna kvar.. Så ett extra plus till dom två!
I helgen tror jag kanske att det blir Selet.. fast jag och Elin har redan planer inför fredagen >.<>
-Galenskap

Inga kommentarer: