tisdag 3 mars 2009

jamenjavisst

Igår gjorde jag ingenting.. satt hemma och tråkade hela dagen. Senare på kvällen pratade jag med Lina och då kom vi fram till att jag skulle vara med hon och Ida. Men dom hörde tyvärr inte av sig, dom hade inga pengar på tellyn. Iaf, blev så less på att inte göra något, så for till gstan för att vara med Ellen. Jag hoppade av på centrum för att se om någon var där.. och där träffade jag Strand Mogge Lukas Stina med flera. Stannade där ett tag sen for jag till Ellen och var med hon.. vi bestämmde oss för att dygna, lyckades vi väldigt bra med.. jag vaknade klockan ett i eftermiddag ^^,
Nu har jag farit med Elin till Antnäs.. hon ville hitta på något ikv, så antar det blir att sitta och chilla hemma hos mig.. eller så hittar vi på något. I morgon blir det iaf Selet med Elin, vi ska raca skoter och chilla i vintersolen ;) haha. kram
-Ups and downs

1 kommentar:

Anonym sa...

Onsdaq: Hej snacka om tur med skotervädret? Ha det så bra i Selet och med skotern. Simma lugnt B.