lördag 7 mars 2009

Jag vet om de, men fortsätter

Ja.. jag har en tendens till att fucka upp mitt liv hela tiden. Vet it vad det är för fel med mig, jag vet att jag gör fel.. men jag fortsätter ändå i samma spår och skiter i att ändra mig. Vet it om det är för att jag skiter i det, eller bara att jag it vet vars jag ska börja. Fan livet börjar ju nu, vars fan ska jag börja. Jag ska sköta skolan, jag ska sluta lura omkring er, jag ska vara ärlig och alltid finnas och bry mig om er. Jag förstår att ni it orkar med mig, det gör jag.. fast det svider i hjärtat som aldrig förr.. men "som man bäddar får man fan ligga". Det är så det är!! Och jag mår bra.. jag är it i "svackan" nå mer och jag behöver it prata. Jag skyller it på det heller för att ha ett skäl för hur jag beteer mig. För jag mår bra! Mitt beteende är helt och hållet mig dock; trög, självisk och omogen.. det är jag! Men "gjort är gjort" och jag ska försöka att räta till det förflutna.
-Dance with the devil

1 kommentar:

Anonym sa...

Lär dig en sak innan det är försent att Vill du att folk ska respektera dig så måste du lära att respektera dom . Respekt får man inte det måste man förtjäna Så det är nog dags för dig att lägga om kursen helt och sluta att ljuga och annat dåligt för dom som du själv säger att du älskar.???.. Vakna upp och skärp dig innan det är försent.... B