söndag 8 mars 2009

kompromissa

Jag kan inte sluta umgås med folk bara för att folk vill det, kan inte andra bara försöka lita på mig igen. Om det ska vara så här säger jag fan upp kontakten med folk som inte vill försöka förstå! Jag vet att folk "bryr" sig.. men dom gör det fan inte lättare. Ska sluta upp med det jag håller på med, eller jag håller inte ens på med det, som folk tror att jag gör! Men som sagt, ska göra som ni säger.. förutom att sluta umgås med en av mina närmaste kompisar! Det kan ni fan it begära!! Eller hur? Hur skulle ni klara er utan era närmaste kompisar?! Det går ju it eller hur, måste ni ju förstå!? Det snackas så jävla mycket så vem fan ska man lita på, jag kommer inte lita på någon i huvudtaget mer, eftersom jag vet att det it går att lita på folks ord, men jag vill att folket runt i kring mig ska lita å mitt ord, för jag menar allvar!
-Lay all your love on me

2 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant att veta vad du tycker, ifall du inte bryr dig om vad folk tycker skulle du inte reagera som du gör......

Sannaw sa...

Jag bryr mig väl visst om vad folkt tycker.. annars hade jag väl bara gått och lämnat dom ryggen till.