onsdag 11 mars 2009

Sådär

Nu har jag pluggat i lite över en timme.. väldigt skönt att veta att man gjort något bra för en gångs skull! Blev engelska glosor.. hoppas det går bra på provet dårå! Nå ikv blir det inte mycket gjort, förutom plugga då. Först tänkte Elin komma, men blev ändrade planer så vi får ta det någon annan dag, haha angående varför jag hämtade en cigg på bnäset igår, var för att jag it rökt på HELA dagen och var tvungen kändes det som (tack Elin för skjutsen, ska vi ta igen när mitt körkort anländer), eller så får du pengar i slutet av månaden (; Nåmen, idag har jag varit på Coop HELA dagen, varit med Fanny på kolonial, sen var det hemmåt.. vara med Elin en sväng, hämta hennes bil på Storheden och sen gick jag hem (min nya rutin) och nu sitter jag här. I helgen blir det att BARA ta det lugnt, ska till Kalix till farmor och farfar med faster, kusin och kanske mannen i deras familj.. kul! Har it träffat dom sen i Julas. Tyvärr kan jag ju it röka men men.. Får väl tjuvröka igen då. Om jag nu får tag i nå cigg xd HAHAHA!
-Cold

Inga kommentarer: