måndag 2 mars 2009

MÅNDAG!!

Nå hej, idag har jag klivit upp klockan 7 i morse.. Emma ringde och väckte mig.. men jag hade tydligen pratat i sömnen och varit sur osv.. men upp tog jag mig. Iaf, vi skulle då fara till Finland idag! Först var det tänkt Happaranda och Ikea, men blev Finland och det nya köpcentret. Haha fyfan vilken dag:
1. Jag kunde inte fylla på tellyn eftersom vi var i Finland.
2. Emma blev blåst på en femma när hon köpte godis eftersom dom märkte att vi inte visste ett dugg om vad vi höll på med.
3. Efter Emma fått tbx fel växel så tappar hon tian under glasskylen så jag var tvungen att krypa.
4. Gick till Café picnic ingen meny på svenska/Engelska utan bara på Finska..
5. Vi beställer något som vi inte har en aning om.
6. Maten var svinäcklig och kostade oss 70 kr.
7. Efter vi ätit upp mackorna märker vi att det finns 10 st andra caféer/restauranger..
SUCK!!!
Iaf det bar av mot Happis igen och där gick vi på Skopunkten, Candyworld osv osv.. :D
Dagen blev ändå ganska lyckad tyckte jag!! Tack Emma för att jag fick följa. Ikv blir det Gstan eller stan för min del.. jag Ida och Lina skulle väl hitta på nå, längtar som fan. Har inte varit med dom på svinlänge.. säkert sen i somras! kram
-Hon är död nu

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Var det kul att göra ett gästspel i Selet söndagkväll? Fy farao vilket väder. GHa det. B