tisdag 17 mars 2009

Ibland

Jag mår skitbra, det gör jag verkligen! Men, ibland har jag ändå en tendens att göra bort mig. Såra och göra illa dom som betyder mest för mig, men nu är gjort.. gjort och det enda jag kan göra är att gottgöra det i framtiden. Har redan sumpat ett hem, och jag vill inte sumpa ett till!! Men det är ju bara jag som kan ändra på min framtid, och det är bara jag som kan bestämma vem och hur jag ska vara, ingen annan kan göra det eller ta beslutet åt mig. Hur jag ska kunna ändra mitt "öde" återstår att se, för i nuläget.. kan jag inte komma på något som skulle kunna gottgöra eller för den delen ändra mitt liv. Det här är ingenting som tynger mig så, mest utmattande.. Nu får ni inte tro att jag har ställt till allt dåligt med ett enda stort leende, jag har mycket skuldkänslor och känner mig så jävla genomrutten så som jag betett mig, men nu ska det bli annat här ska ni få se. Alla som tror att jag mår dåligt + dom som säger att jag inte mår dåligt, vet inte nå. Jag mår bra! Men som sagt, alla vi kan ha en dålig dag, det vet ni väl om, och detta är min? Detta inlägget var väldigt personlig känner jag.. men som sagt, denna sida är min psykolog, mitt sätt att få ur allt på det bästa sättet, och att ni får se det är väl bara ett annat sätt att öppna sig.
-Fine again

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur har du det? Vad gör du? Var är du? B