måndag 30 mars 2009

Mmm

Nå hej, idag har jag och Sara varit på Minikursen "Vem kör, föraren eller bilen". Vi fick lära oss om bilens olika system, mest om bromssystemen osv. Vi kom dit elva.. fick samlas, dela upp oss i kursgrupperna, sen hade vi föreläsning i kanske två timmar, sen fick vi kolla på något projekt om en bil som ska väga max 19 kg, och ska få så effektivt som möjligt på så lite etanol som möjligt.. Sen fick vi köra radio-styrd bil, och sen var det föreläsning igen, och sen var det mingel i två timmar. Efter minglet var det tre rätters middag med underhåll
Sen angående mina kommentarer på bloggen, tycker det är jätte kul att ni kommenterar, men vill helst att dom som kommenterar personliga grejjer och sådär.. vill jag helst skriver namn..
-Broder

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det mig du menar sorry slarv från min sida. Ha det. B B B. Räcket det?

Sannaw sa...

Bra :D

Anonym sa...

Vad menar du med det? Jag kan väl inte rå för att jag börjat bli senil... Ha Ha. B