måndag 9 mars 2009

Mitt liv framöver.

Jag har alltid varit en sådan här som går och lägger mig när jag är trött och vet att jag kan somna, visst nog går jag ju och lägger mig men om jag it somnar.. så skiter jag i det. Sen maten har ju alltid varit lite till och från, visst jag har alltid ätit mycket när jag väl har ätit.. men jag kan typ vara utan mat en hel dag utan att ens vara sugen. Sen så måste någon i princip påminna mig om att äta.. men när jag äter.. DÅ äter jag! Sen har vi ju motionen. Jag är typ den lataste människan i hela universum för jag motionerar fan aldrig. Iaf, vi har kommit fram idag att jag måste ändra mina sov, mat och motions-rutiner. Ska gå och lägga mig klockan tio och stiga upp sex, eftersom jag bara får 4 och en halv timmes sömn varje dag ca. Sen på helgerna ska jag lägga mig 00.00 och kliva upp 08.00 FYFAN! Sen motionen så vill hon att jag motionerar eftersom jag kanske blir tröttare om jag går en sväng varje kväll.. så jag ska gå hem från skolan varje dag. Tungt hörrni.. men fick veta att om jag ändrar på det här kommer jag må bättre tydligen, fast jag mår ju bra så fattar it riktigt.. men hon tyckte iaf att jag skulle följa det här! Sen skolan har hon åxå hjälpt mig med hur jag ska börja med det jag missat osv osv. Så nu mina damer och herrar blir det hurtiga Sanna framöver, ska sluta röka åxå.. passar på när Emil ska sluta så då är det nog kanske it lika svårt.. för det var trots allt han som läskade mig när jag skulle sluta sist.
Sen så är klockan 17:17 nu så nu får jag önska mig någonting!
-Större perspektiv

Inga kommentarer: