lördag 13 juni 2009

tjenare.

Idag blir det Farmen.. Igår gjorde jag väl inte så mkt annat än att fira studenten. Först for jag från Selet till stan, blev sminkad, gick till Hermelinsparken.. tog foto, sen gick vi till Aulan och lyssnade på rektorn som babbla. Efter det gick vi till klassrummet, skrev i hattarna osv, och fick våra betyg. Sen gick vi ner till språk och sen gick vi ut på trappen och sjöng och sen hade vi gått ut!!! Efter det åkte vi flak en stund, skrek som en idiot så jag hade ont i halsen efteråt.. :p
Vid ett for jag till Sävast till morfar osv, fikade lite, var social.. och sen var det hem för då skulle Emma och Elin komma och käka middag hos mig med min familj, sviingoood mat, trevligt sällskap och väldigt mysigt.. TACK MAMMA! Efter det for vi med bilen, drack, träffa folk, sjöng och stöka på.. dock sen blev det väl lite tråk med bråk osv... NU väntar jag på Robban som är i duschen, sen ska John och Linda komma och då ska vi till Boden.. byebye (:
-Vi ska festa hela natten, festa hela dan, festa hela natten skrämma slag på halva stan. Festa hela natten lång, tills vi stupar i säng.. aoo aoo aoo aoo.

Inga kommentarer: