torsdag 18 juni 2009

bloggar, som öppna hjärtan

Vet inte varför man sitter och skriver sina personliga "problem" öppet i sin blogg, eller kanske det bara är jag som gör det? Jag har skrivit mycket saker som jag egentligen aldrig skulle sagt till folk eller något liknande. Vet inte, när man väl sitter här är det som att skriva dagbok, men sen vet man ju att alla ser ju det sen, men ändå bryr man sig inte.. det är väl ett annat sätt att öppna sig, och få ur sig allting man bär sig med? Rätt sjukt ändå..
Iaf, här sitter jag med headsetet-lurarna i öronen och dunkar musik, intressant att veta va? Nå, självklart sitter jag och funderar som vanligt, som jag alltid gör.. men den där smarta blicken som stirrar ut i ingenting och bara skriker ut "tomt-huvud, tomt-huvud".. haha ja! Magen har gett sig, jag har ätit feta portionen med mat för ca två timmar sen och mår prima (y).
I morgon blir det iaf att vara hund vakt.. någon får ju gärna hålla mig sällskap, hatar ju trots allt att vara själv, så hör gärna av dig/ni/alla!! Ne nu ska ni it behöva läsa nå mer av mitt dravvel.. som sagt, jag skriver för min egen skull.. ingen annans!
-Ghetting away with murder

Inga kommentarer: