måndag 15 juni 2009

jag har blivit den jag inte ville bli

En lat, utan körkort, jobb eller framtidsplaner på snart nitton bast! haha fyfan! Men i morgon ska jag då till körskolan, hoppas Anton kommer så jag får sällskap.. sen blir det fördriva tiden, och sen arbetes intervju.. omg, nervös!
Jaha, vad ska alla göra till Midsommar då? Själv har jag då väl en liten aning, ska nog vara i byn, men jag vet fan inte.. trevligt folk osv, men då har vi ju dom i stan, dom får man ju inte glömma bort. Någon som vill välja mina beslut åt mig? (: Men blir nog byn..
-Kolla kolla

1 kommentar:

Anonym sa...

Midsommar= Stendött på stan. Så du gör rätt som planerar att vara i byn. Annars önskar jag dig lycka till med arbetsinterjuvn. Hör gärna av dig så jag får veta hur det gick. Håller alla mina tummar... B Keep rocking.