måndag 1 juni 2009

Helgen

I helg har jag varit i Selet och tagit det lugnt, skönt har det varit. På fredagen så tog vi det bara lugnt hos Markströms och umgicks. Senare på kvällen så började jag tvätta 242an så att den skulle vara ren till Luleå crusing. Först var det insidan, damsugning och sen dammtorkning, sen blev det utsidan.. oj vad fin den blev ;)



Senare på kvällen for jag till bruket där Rickard Frida Rickard Kim Angelica och Pattis var, vi satt och grillade och hade det mys!



På lördagen var det dags för Luleå crusing. Så jag och Robban for iväg på dagen. Först for vi till Herts och hälsade på Kalle, efter det for vi till Storheden till Biltema, mötte upp Pelle John och Lunda och tittade på bilutställningen som var där. Jag hittade min drömbil, Camaro ss! ;) Sen senare på kvällen satt vi några stycken och drack öl, lyssna på musik och hade trevligt.. sen bar det av till stan. Jag träffade många folk som man inte sett på ett tag, var kul!







Kvällen blev riktigt lyckad faktiskt och jag längtar nästan, nästan till nästa år.. hahaha!

Sen igår på Söndagen gjorde vi inte mycket, slappade hela dagen och sen for jag Robban Larre och Karin och fiskade, var ganska drygt till en början, men sen JÄVLAR fick vi stor abborrar!!



-Animal I have became

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att få ett livstecken från dig. Du verkar må bra och livet leker för dig . Som det ska vara. Ha det B

Emma sa...

wtf:O dom var ju stora för att vara aborrar :D