måndag 8 juni 2009

Mycket upptagen med att inte vara upptagen


Tyvärr upplevde man en E.M.D spelning åxå, som faktiskt
var förvånansvärt bra.

Innan Per kastade sina kalsonger på Eric i E.M.D haha


Lorens full och på danshumör!

Hejsan, längesen sist, har inte idats skriva. Jag har inte gjort mycket, klara skolan, varit i byn.. druckigt lite osv. I fredags fiskade jag med Krull Robban och Fenix en sväng, sen for jag hem o sov. Sen på lördagen skulle det vara en chilldag, men ist blev man bjuden till Simon där Per och Anki åxå satt och drack.. och sen blev man helt chockerande bjuden på Farmen, finns snälla människor någonstans iaf, men bara punga tbx sen när studiebidraget kommer... hehe :p Var oväntat riktigt kul faktiskt, dunkade till E.M.D haha.. gick att lyssna på iaf, och sen drack vi sider, träffade Lorens och sen stötte man väl på några till! Ne, det var trevligt och det ska man göra om! sen under helgen har man inte gjort mycket, slöööat nå djävulskt! Sen är jag andra dagen på att sluta bita på naglarna, skitnöjd är jag hahah. Nu ska jag och grilla med klassen.. bye bye! (:
-Nowbody knows

Inga kommentarer: