torsdag 24 april 2008

Splittrad

Egentligen hade de varit skönast om alla bara sket i allting, men de går ju inte, inte ens för mig.. så. Just nu vill jag bara två saker, men känns jävligt svårt att genomföra för mig? Hur ska man göra när man är så jävla klen att man inte kan säga de man tycker, när man inte ens kan stampa foten i golvet och säga vad man tycker för en stund?

Skit i det nu, ringde Emma och frågade om hon skulle gå till bussen och de skulle hon. Vi hann hoppa på bussen mot Hertsön satt där i en minut, sen ångrade jag mig och ville gå hem.. förståss ville inte latmasken "Göran" det, men hotade me att jag hade hennes telefon i fickan. Slutade med att Emma följde med iaf.. hehe.
Så nu sitter jag här och är mest fundersam och trött, men kan inte sova för att jag måste läsa en cp-bok vi har fått av samé-lena som inte kan joika, som hon tycker att vi ska kunna till vårat prov! SUCK*

-Waiting in the world to change


Inga kommentarer: