fredag 25 april 2008

Perfekta bubblan




IKEA - Here we come
Idag for jag Amanda och Linnea till IKEA, väldigt klatshigt, tänk om de alltid kunde vara frid och fröjd, bland allt och alla. Vi var på Ikea i va två timmar, sen gick vi på skopunkten, Candy World, och frasses. det var kul osv (:
Väl hemma, for vi till Åsa för att Amanda skulle mata hennes katter. Haha jo, så satt Amanda på toa.. och då stressade Linnea på hon, för att hon också ville gå på toa. "Jag försöker få ut en kabel" säger Amanda på toaletten, inge mer med det. Jag och Linnea satte och vid Åsas datorn och vi fick fan inte igång internet på hennes dator, då skriker Linnea till Amanda.. -Har du dragit ut kabeln (Internetkabeln).. Till svar: -Ne, men jag försöker! (bajskabeln). Amanda hade då missuppfattat Linnea och trott att hon fråga om hon var färdig på toa helt enkelt, när de var datorn som gällde då i nuläget, "va"!
Sen for vi till Amanda och lämnade av grejerna, tittade på finhästarna och finstallet.. och sen skjutsade dom hem mig, och nu sitter jag här trött och sliten. Trevlig dag iaf, trevligt att komma bort från skit-Luleå för en stund!
-Ring of fire

Inga kommentarer: