onsdag 23 april 2008

Lojal

Musiken helar fan hjärtat

Såhär är det, jag var sådan förut, de var jag, erkänner! Men nu efter allt, kan jag tyvärr inte vara som jag var då. Finns ju faktiskt något som heter lojal, vilket jag till punkt och pricka ska hålla!
Ni är helt okey, måste ni veta, men jag vill inte vara med om de ska va så, inge smutskastning nu, men.. ni förstår.

Kompisar kommer och går, det tråkiga är att dom går oftare än dom kommer. Jag är säkert lika dan själv, därför ska jag inte ägna tiden åt att klaga, men vad annars gör man genom livet? Hoppas att jag och dom "gående" förstår vad vi missar, saknar fan tiden då man var liten, inga problem, man bara skrattade och hade kul åt ingenting, nu är det raka motsatsen!

Man kommer hem, man drar på sig ännu fulare kläder än när man for till skolan, sen äre datorn, sen äre lite bråk, och sen äre gónatt. Så less, men skitsamma, kan inte göra någonting åt de, ingenting som går att bearbeta, jag kan bara lösa de, genom att försvinna! Önskar att de var lugnt mellan oss, men de är det inte. "we are one but not the same"
-One

Inga kommentarer: