lördag 26 april 2008

26/04-08

Jag vet inte, men har jag missat någonting? Alla har så många minnen, jag har nästan inga, alla berättar och pekar att där har jag varit och gjort si och så, åh, jag kommer ihåg den gången hit och dit. Känns som att jag liksom inte har något att berätta? Inte ens på engelska-nationella skrev jag om något intressant, suck*, hon kommer somna när hon läser det. Hoppas framtiden blir fylld med glada minnen istället för halvtragiska stunder!

Denna dagen har varit ganska tråkig, suttit vid datorn hela dagen, och då menar jag hela dagen. Har sett på videofilmer på youtube och lyssnat på musik varenda minut. Sedan skulle min brorsa hyra film med sin polare, så jag var tvungen att hjälpa skit-ungarna! ;)Stod för fan i kön, säkert en halvtimme.. för att de var någon ny tjej som var själv i butiken, som inte kunde någonting, så då var jag ännu mer förbannad när jag kom hem. Sen nu ikv såg jag körslaget, HEJA BROLLE!! (:

-You're the devil in disguise

Inga kommentarer: