lördag 24 oktober 2009

Besiktning

Vad tycket ni om vaccinet mot svininfluensan? Är det något ni ska ta?
Nu har jag iaf haft körtkort i 2 veckor, och har fixat liite med bilen. Robban bytte olja och oljefilter förra veckan, och sen har jag bytt luftfilter, samt ratt har vi bytt åxå. Fick en trä ratt av pappa, så snällt!! :D
Sen har pappa fixat praktikplats till mig i Klöverträsk på ett bageri, så sköööönt!! Så har jag gått med i någon aktivitet så jag kommer få pengar nu varje månad, värsta stenen lättar från mina axlar!

Idag har jag fixat i stallet och sen försökte jag byta till vinterdäck på 190in men då var bultarna för korta så bara sätta på sommardäcken igen, sen tog pappa lös dörrstoppen, eftersom den gått sönder. Nu har jag varit ute och gormat med förar sätet.. suck säger jag bara.. måste rööka, annars går jag nog under!

Har bokat besiktining åxå den 2 november! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läs om vad det där vaccinet har åstakomit hittils verkar vara rena giftet =/

julia jidesjö sa...

snälla följ min blogg :)