tisdag 13 oktober 2009

Körkort och bil

Nu har jag äntligen tagit körkortet! Klarade uppkörningen i fredags, och sen i lördags fick jag ett sms av pappa att jag har väldigt mycket jobb att göra när jag kommer hem och sen får jag ett mms av pappa där en merca 190 visas och en tezt där det står, titta vad jag har, vill du köpa? Så jag far och hämtar Emil i Bredträskheden och så svänger jag förbi hemma och så står den på gården, så fiin! hahah! Fick köpa den av pappa för fyra och sju.. igår var vi och köpa lite grejer till bilen, och idag ska jag försöka fixa lite, fast pappa får nog hjälpta till.. är inte så hajj på sådant här med bilar :p
Iaf, jag lägger upp en bild så får ni se pärlan hahaha!

2 kommentarer:

isa sa...

Jo, vi skulle ju inte nämna den händelsen XD så jag utelämnade den:P hahahah

Anonym sa...

snarlik min ^^ /elin