söndag 12 juli 2009

helg

Här sitter man en söndags eftermiddag mätt och belåten och nöjd. Har nyss gjort en inbakad fläta i pannluggen i brist på annat, och ja.. det ser väl ut som att någon har slickat en taggbuske efter hårfästet haha ;p

I helg har jag varit med Emma hela helgen! Var på Tuna på fredag förmiddag, och sen skurholmen och sedan Emma. På Lördagsmorgon for jag Emma och Jens ut med båten och for till en strand där Roger Jeanette Tobbe osv var.. så vi sola, bada och hade det mysigt! Senare på kvällen så for jag Emma Cola Elin och Per och några till till Piteå med Pers lång, det var riktigt kul faktiskt! Resan började btw med att Emma fick en cigg mellan benen då någon skulle slänga ut den ur rutan framför :p haha ganska kul. Nå på Tisdag får jag huset för mig själv i typ några dagar, tycker alltid det är lika skönt.. så blir väl att man bjuder hem någon som kan vara social med en :D
-Herbalist

Inga kommentarer: