onsdag 15 juli 2009

känner mig nästan som en vuxen.

Nu sitter jag äntligen ner efter en lång stökan i huset. Disken bort plockad, tvätten tvättad, och i morgon blir det gräsklippning, vattning av plantor och målning av hus :p känns väldigt vuxet faktiskt, haha. Sjklart gör jag sånt här i vanliga fall, men nu var det frivilligt ;)
Idag har jag vaknat upp på Östermalm efter en lång och sömnlös natt.. kunde fan inte sova. Sen for jag hem, duscha städade osv.. och sen bar det av till Emil och Anton. Där satt vi bara och småsurra.. sen så skulle Emil till Selet så jag följde med, känns som att det var längesen man var där, typ en vecka sen haha. Så dit for jag.. och där hände väl inte mycket, var bara som vanligt.. lugnt osv, hem käka.. städa där hos pappa, såg för gävligt ut.. och sen så gick jag upp igen och surra lite, och sen hem! Inte så spännande.. Har fan inte skrivit på hundra år i bloggen, men jag skriver ju bara sådant här vardagligt.. och hur kul är det att veta för er på en skala? Inte spec mycket.. ha det bra i helgen!! kram
-Making belive

Inga kommentarer: