fredag 3 juli 2009

Ibland får man faktiskt skylla sig själv.. man får skylla sig själv när alla konsekvenser av det man gjort slår en rakt i ansiktet. Dock hade man gjort allt annorlunda fast man varit sig själv hela tiden, och handlat efter eget förvåg. Men tyvärr går det ju inte att spola tillbaka tiden. Man saknar det inte förens det är borta? är det inte så? Jag saknar allt jag hade förut, som jag inte har nu.. det man värderade mindre än vad man borde gjort.. klantigt att slarva bort allt bara sådär, slarva bort det som står en närmast om hjärtat!

Jag har inte gjort så mycket, kört, solat sönder mig, umgåtts med Elin Sebbe och Cola under dom här dagarna! Fyfan vad jag saknat sällskapet med Elin, hade nästan glömt bort hur kul vi kan ha tsm!! Dock är man ju på funderar-stigen, men det går väl över förr eller senare, hoppas jag!?
-In this life

Inga kommentarer: