söndag 2 augusti 2009

längesen

Jag orkar inte skriva i bloggen så mycket mer, men tänkte att jag ska skriva nu, sitter barnvakt, och har ingen lust att se på spöket laban :p
Ja, det har väl inte hänt så mycket mer sen sist jag skrev, har varit med kompisar, sökt jobb, osv osv. I torsdags var jag med Anton Isa Lisa Emil mm på LK.. Först grillade vi grillspett och majs samt gjorde potatis i ugn, och sen for vi in till stan.. tänkte jag kan gå en sväng när det ändå är gratis. Så sen på fredagen for jag till Kalix och hälsade på farmor och farfar en sväng och for hem dagen efter. Då var det Luleå kalaset. Så jag gjorde inte mycket, for till Emil före och var social, och sen kom Anton, drack vi lite och sen cyklade Anton med mig på pakethållaren till stan. Och sen så lalla vi omrking, jag och Anton träffade Jerry, och sen massor med folk. Sen var det dax för Per att hoppa bungy jump, så då såg man på det.. och sen så var det bara fånga en taxi så for vi hem.. lyckad kväll.
Sen i morse ringde Fenix och var helt lyrisk om att det var 10 dagar kvar tills Vallåkra, fan han fick mig att längta mer än jag gjort.. Han satt och surra där om allt om händer, att det är såå kul osv haha :p Hoppas det slår mina förväntningar nu då;) bye bye

-Hold the line

Inga kommentarer: