tisdag 4 augusti 2009

insett

Haha jag har insett att jag är en jävla gnällspik. Om allt är bra förutom en sak, så konsentrerar jag mig bara på den saken som inte är bra, är ju inte speciellt begåvat om jag säger så :p
Alla har sina problem mer eller mindre stora, men vadfan.. skitsamma, om resten av livet funkar, njut av det och slösa det fan inte på att klaga över den delen som inte funkar.
Jag har nog inte varit så här glad på länge.. känns riktigt skönt!! Haha klockan är mycket och jag är övertrött och kom på denna tanke över att jag är riktigt glad, var tvungen att skriva av mig.

På något vänster har jag som fått för mig att alla har något emot Meg Ryan och hennes filmer hon är med i.. satt och såg på Kate&Leopold nyss och då insåg jag, hon är lite jobbig ändå haha. Men då har vi ju Hugh Jackman med i filmen som huvudroll.. han kompenserade dåliga Meg Ryan mycket mycket väl ;)

-Sagoland

Inga kommentarer: