måndag 15 september 2008

Nämen, en helt vanlig dag.

Vaknade klockan sex, ville bara dö när jag visste att jag var tvungen att kliva upp. Gick till bussen, fick skrika lite på Ante och Ella men gav inge resultat så det sket sig.. då åkte man buss med Krille och Kim,, halvt som halvt. Sen hade man ju sovmorgon tills tio i tio.. så jag väntade och väntade och väntade, tillslut började min lektion. Jobbigt att gå upp till våning sju, glömde ju förfan nyckeln till hissen idag, suck, tyvärr så fick ju mina kompisar lida med mig (hehe roligt). Gick på alla lektionerna och sen gick jag till körskolan och sen var det hemmåt. For en sväng till Markströms för att kolla vad dom gjorde.. inget skärsklit, jag väckte Robert med min ljuva stämma (inte) men jag fick upp han iaf ;) Sen satt jag Marita Robert Ella Larre och Ante och snacka, sen for jag hem för att ta in hästarna. Sen har Arctic blivit sjuk, det var av mediciden han fick, han kan inte böja halsen.. så vi får mata han med hönät (stackarn).. hoppas han blir bättre snart. Sen har jag ryktat T lite, han börjar bli lite mer avslappnad.. men fortfarande spänd som en fjäder på gången.. och i boxen ska vi då inte tala om, fan vilken virrpanna ;) Han är bäst iaf. ajja, hoppas ni haft lika betydelsefull dag som jag HAHA :P
-Welcome to the black parade

Inga kommentarer: